IJsclub Nooitgedacht Oudenhoorn open voor niet-leden

Goed nieuws voor iedereen die geen lid is van IJsclub Oudenhoorn! Vanaf zaterdag 13 februari zal de ijsbaan geopend zijn voor zowel leden als niet-leden. Reserveren vooraf is verplicht. Dit doe je op de website. Lees deze pagina goed door.

Krabbelbaan én 400meterbaan geopend!

De gehele baan is geopend. Dat betekent dat onze krabbelbaan én 400meterbaan is geopend. Om de drukte te reguleren willen wij jullie vragen om te reserveren. Hoe dit werkt lees je hieronder. De toegang voor niet-leden is €4,50. Zowel voor kinderen als volwassenen.

Om ons aan de coronamaatregelen te houden hebben we protocol opgesteld. Dit betekent dat we open kunnen als iedereen zich hieraan houd. Kleed je thuis zoveel mogelijk om en verlaat de baan als jouw tijdslot is afgelopen. Bekijk hier ons protocol!

Reserveren

Reserveren voor een tijdslot is verplicht. Dat doe je via de website. Iedereen mag 1 tijdslot reserveren. Geef het aantal personen aan waarmee je naar de baan komt inclusief kinderen. Dubbele reserveringen worden er automatisch uitgefilterd. Geen reservering is helaas geen toegang. Dit doen wij om de drukte te reguleren.

Voor reserveren krabbelbaan -> klik hier.

Voor reserveren 400 meterbaan -> klik hier.

Schaatverkoop

Heb je nog geen schaatsen? Bezoek dan onze webshop om jouw nieuwe of gebruikte paar schaatsen te bestellen. Deze kunnen opgehaald worden op de ijsbaan. Of we zorgen dat deze klaar staan voordat je het ijs op gaat. De schaatsen gaan hard. Benieuwd of jouw paar er nog bij zit? Bezoek dan hier onze webshop.

Tot op de baan!

1.090 weergaven0 opmerkingen