IJsclub Nooitgedacht vandaag open❄️ (10 januari)

Oudenhoorn - IJsclub "Nooitgedacht" in Oudenhoorn opent vandaag om 14:00 uur haar deuren. Er kan dan geschaatst worden op de krabbelbaan. Het ijs op de 400-meter baan is nog niet voldoende aangevroren om te betreden. Maar hoe zat het ook alweer?

We zijn open voor leden en niet-leden. Als je lid bent kan je jouw lidmaatschapskaart ophalen bij de kassa. Als je geen lid bent betaal je entree voor een dagkaart.

Heb je geen schaatsen of ben je ze kwijt? Dan hebben wij dé oplossing. Bij ons koop je namelijk voor een klein prijsje een nieuw of gebruikt paar Noren, ijshockeys, kunst of krabbelaars! We verhuren geen schaatsen.

Ook je avond eten is geregeld, haal bij ons vanavond een patatje of wat lekkers zodat je niet naar huis moet en niks hoeft te missen.

Tot vanavond!

De IJsmeester!