IJspret bij IJsclub ''Nooitgedacht'' in Oudenhoorn! Een geslaagde dag, morgen weer het ijs op!

Een echt winters sfeertje vulde vandaag de lucht bij IJsclub ''Nooitgedacht'' in Oudenhoorn. Om klokslag 14:00 uur openden we onze deuren, we verwelkomde schaatsliefhebbers vanuit de gehele regio. De krabbelbaan en een gedeelte van onze 400-meterbaan werden toegankelijk voor jong en oud, waardoor we terugkijken op een onvergetelijke dag vol schaatsplezier.

Dankzij de tomeloze inzet van onze vrijwilligers gedurende de afgelopen nachten, mochten we vandaag genieten van een stevige ijsvloer. Zelfs een deel van de 400-meterbaan bleek sterk genoeg om open te gaan. En met de voorspelling van vorst in de nacht van woensdag op donderdag, hebben we goede hoop om morgen de gehele 400-meterbaan te openen.

Bij het openen van onze poorten reikte de rij tot aan het hek, een duidelijk teken van de gedeelde passie voor schaatsen in onze regio.

Mis het niet! Morgen zijn we opnieuw geopend vanaf 14:00 uur tot 22:00 uur. Kom samen met vrienden en familie schaatsen op onze prachtige ijsbaan. IJsclub ''Nooitgedacht'' heet je van harte welkom voor een dag vol winterplezier en gezelligheid!

De IJsmeester!