Definitief afscheid Kees van der Bie

Op 31-12-2022 heeft ons het verdrietige bericht bereikt dat voormalig voorzitter en erelid, Kees van der Bie is overleden.

Als 13-jarige jongen hielp hij zijn vader (Ben van der Bie) al op de ijsbaan. Later werd hij lid van de technische commissie, vervolgens nam hij zitting in het bestuur en vervulde op zijn eigen wijze de rol van voorzitter van onze vereniging.

Wij danken Kees voor zijn inzet en ambassadeurschap van de vereniging. We kijken terug op mooie tijden en gaan zijn aanwezigheid enorm gaan missen. Tijdens de uitvaart zal het bestuur nog een keer extra stilstaan bij de betekenisvolle rol die Kees heeft vervuld.

Het bestuur en overige vrijwilligers wensen zijn vrouw, zoon, overige familie en vrienden veel sterkte met het verlies,

Arno Rosendaal

Voorzitter IJsclub Nooitgedacht Oudenhoorn

Dankbrief bij overdracht voorzitterschap is terug te lezen in het bericht van 3-6-2022:

Correspondentieadres: H.P.D. van der Bie - van Tilborgh, Langemeetstraat 6, kamer 2, 3223 BL Hellevoetsluis

1.847 weergaven0 opmerkingen