Wintersportweek in eigen land

Afgelopen week beleefde we een heuse wintersportweek in eigen land, beter nog, in eigen dorp! Vijf dagen lang is de krabbelbaan open geweest en de 400-meterbaan. Met elkaar beleefde we veel schaatsplezier.

Vele bezoekers, gezellige sfeer.

Door het reserveren van tijdsloten is het niet te druk geweest op de baan. Er hing een gezellige sfeer. Alle bezoekers hielden zich aan de geldende maatregelen. Als bestuur willen we iedereen hiervoor bedanken! Hierdoor hebben we afgelopen week duizenden bezoekers op de baan gehad. Sommige kwamen voor de 400-meterbaan, andere krabbelde voor het eerst van hun leven een rondje op het ijs! Ook heeft Hockeyclub Voorne gebruik gemaakt van onze baan voor een alternatieve training.

Alle vrijwilligers bedankt!

Vele handen maken licht werk! Afgelopen week hebben weer ongelofelijk veel mensen zich ingezet om ervoor te zorgen dat we het ijs op konden. Al deze vrijwilligers zetten zich belangeloos in, vaak tot in de late uurtjes of juist vanaf 's morgens vroeg, heel vroeg! Vele uren is er deze week binnen, buiten en vanuit thuis veel werk verzet.

Onze dank is ook groot voor iedereen die materieel beschikbaar stelt. Dit van machine tot aan parkeerplaats!

Lid worden?

Draag jij de vereniging graag een warm hard toe, wil jij de volgende keer zeker zijn om als eerste de baan op te kunnen? Wordt dan lid van onze IJsclub. Lid worden is heel eenvoudig. Je bent al lid voor €5,00 per jaar. Schrijf je hier in als lid.

Fooienpot en doneren van schaatsen.

De IJsclub is afhankelijk van haar leden en bezoekers, sponsoren en vrijwilligers. Wil jij de vereniging financieel ondersteunen met een bedrag naar keuze? Dan kan dat door op deze link te klikken: https://betaalverzoek.rabobank.nl/betaalverzoek/?id=aZBliFEPRyyR-jPl1xQxwA

Zoals u weet hebben we ook een schaatsverkoop. De tweedehands schaatsen die wij verkopen zijn gedoneerd. Kwam jij er achter dat je schaatsen niet meer paste of een beetje knelde óf heb je nieuwe schaatsen gekocht en is je oude paar overbodig? Dan kan je deze bij ons doneren. Dit kan op zaterdag (20-feb) tussen 10.00 en 12.00 uur of op afspraak met een bestuurslid na het maken van een telefonische afspraak. Alvast bedankt!

Terugblik ijsperiode februari 2021: