We blikken terug op twee dagen ijspret in Oudenhoorn ❄️

Wat een prachtige twee dagen van ijspret hebben we achter de rug in Oudenhoorn! Twee dagen lang stond ons dorp in het teken van schaatsen, waar zowel leden als niet-leden vanuit de hele regio op afkwamen om samen te genieten van dit winterse activiteit. Jong en oud bonden de schaatsen onder en betraden het ijs.

Naast het plezier op de ijsbaan was ook de kantine een drukte van jewelste. Het was hier genieten van heerlijke patat en warme Punch om weer op te warmen na een actieve schaatsronde.

Achter het succes van deze twee dagen schuilen de vele helpende handen van onze toegewijde vrijwilligers. Zij hebben zich met hart en ziel ingezet om dit schaatsfestijn mogelijk te maken. Het spreekwoord "vele handen maken licht werk" kwam hier zeker tot uiting. Zonder hen zou de ijsclub niet kunnen bestaan.

Verder dank aan de technische commissie, die met zijn expertise en inzet ervoor heeft gezorgd dat het ijs betreden kon worden. Dit maakte zij mogelijk terwijl velen nog op 1 oor lagen.

Tot de volgende keer!

De IJsmeester