Kans op schaatsen nog niet voorbij - werk aan de winkel

Een vereniging als IJsclub Nooitgedacht in Oudenhoorn kan bestaan door de leden. Trouwe leden die de vereniging steunen door het voldoen van de contributie en waar nodig een handje helpen. We zijn trots op onze vereniging met meer dan 1300leden en tevens een mooie groep enthousiaste vrijwilligers.

De afgelopen dagen waren intensief. Een nieuwe aanpak heeft er toe geleid dat we op 14-12-2022 konden schaatsen. Op de 15e wilde we dat nog eens overdoen, helaas bracht de zon en de temperatuur, dooi.

Aankomende dagen geven de verwachtingen wisselende scenario's. Iets waar de technische commissie iedere keer weer de juiste keuzes op moet baseren. Ervaring is dan handig, inzicht en kennis van ijs maken ook. Wat ook helpt is creativiteit, lef en vooral overgave. Dit alles heeft dit team. Dat zorgt ervoor dat het bijltje er nog niet bij neer is gelegd.

De vorst is het land nog niet uit. De komende dagen gaan we aan de slag om de kans op schaatsen in aankomend weekend zo groot mogelijk te maken. Dat doen we onder andere door het helemaal opnieuw opbouwen van de ijsvloer op de krabbelbaan. Er volgen nog vele uren hard werken op de baan.

Twan en Jan Cees (beide lid van de technische commissie)