• Foto van schrijverBrent Biesheuvel

Klaar voor de winter? Schaatsverkoop 19 december 2020 bij IJsclub ''Nooitgedacht''.

Bijgewerkt op: 11 dec. 2020

Kunstschaatsen, hockeyschaatsen, gangbare Noren of hypermoderne klapschaatsen? IJsclub ''Nooitgedacht'' opent op 19 december haar deuren om je goed voor te kunnen bereiden op het komende schaatsseizoen. Bezoek daarom onze website om de perfecte schaats te selecteren, dan leggen we deze op 19 december voor je klaar om op te halen. Een leuk cadeau voor onder de boom.

Nieuwe Noren of gebruikte ijshockeyschaatsen, scherpe rondrijders of krabbelaars, op 19 december kan je jouw paar schaatsen komen kopen bij de ijsclub in Oudenhoorn. De vrijwilligers van onze ijsclub hebben de schaatsen gesorteerd en nieuwe paren schaatsen aangekocht zodat jij helemaal klaar bent om het ijs op te gaan als het gaat vriezen, óf zodat je een leuk cadeau hebt voor onder de kerstboom.

Voor een klein prijsje een gebruikte schaats, of tegen een scherpe prijs een scherp nieuw paar? Naast het verzorgen van schaatsplezier verkoopt IJsclub Nooitgedacht ook altijd schaatsen. Op onze website kan je een passend paar uitkiezen om deze vervolgens op te halen op zaterdag 19 december tussen 10.00 uur en 13.00 uur. Betalen doe je als je deze hebt opgehaald, bij voorkeur contant.

We hebben veel verschillende schaatsen in de verkoop van IJshockeyschaatsen tot aan kunstschaatsen en van noren tot aan klapschaatsen. Om er zeker van te zijn dat je schaatsen op voorraad zijn kan je ons aanbod bekijken op de website.

Waar: IJsclub ''Nooitgedacht'' Oudenhoorn

Adres: Molendijk 62b, Oudenhoorn

Datum: 19 december 2020, 10.00 uur tot 13.00 uur.

Heb je vragen? Neem dan contact op met Brent Biesheuvel (06-31272409)

Let op! Het dragen van een Mondkapje is verplicht. Ook zijn de bekende corona-maatregelen van toepassing, houd 1,5 meter afstand en blijf thuis bij klachten. Kom zoveel mogelijk alleen.

186 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts