• Foto van schrijverArno Rosendaal

Prachtig winterweer - tijd om je schaatsen te controleren!

Prachtig winterweer in Nederland. Mooie witte velden, winters zonnetje aan de blauwe lucht en knisperende ijskristallen onder je schoenen wanneer je over het gras loopt. Hier worden we heel blij van! het geeft een echt wintergevoel... Nou ja, bijna dan. Want een echte winter is compleet met de schaatsen aan de voeten en schrale wangen van de licht snijdende rijwind.

Ondanks de huidige koude temperaturen zijn we bij de IJsclub in Oudenhoorn niet zenuwachtig. De voorspellingen zijn dusdanig, dat het weer nu mooie beelden geeft maar zeker geen schaatsijs. Zelfs voor onze speciaal geprepareerde krabbelbaan is deze vorst veel te gering.

Dus! geniet van de mooie beelden, maak een mooie wandeling en wen alvast aan het winters weer zodat bij ijs je er helemaal klaar voor bent. Controleer ook je schaatsen nog even, zijn ze nog scherp? passen ze nog? De IJsclub heeft in de webwinkel meer dan 100paar schaatsen, reserveer ze en kom ze op het eerst volgende ophaalmoment afhalen in de kantine.

Laat je schaatsen vakkundig slijpen op de IJsclub

Zijn je schaatsen niet meer scherp? breng ze dan op één van de afhaalmomenten langs om ze vakkundig te laten slijpen. Na een week (of op ander afgesproken moment) kun je ze weer komen halen.

Brengmomenten:

- Woensdag 22-12-2021 tussen 15:30 en 17:00uur

- Woensdag 29-12-2021 tussen 15:30 en 1700uur

- Zaterdag 8-1-2022 tussen 16:00 en 17:00uur

Koop je nieuwe schaatsen bij de IJsclub

In onze webwinkel zijn meer dan 100 paar schaatsen te vinden. Ook voor jou zit er zeker iets bij!

96 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts