• Foto van schrijverArno Rosendaal

PLUS actie afgelopen

Afgelopen weken heeft de IJsclub meegedaan aan een spaaractie bij PLUS-Trommel in Hellevoetsluis. Super dat we dit konden doen! het heeft een een extraatje opgeleverd voor de optimalisatie van de faciliteiten.

Van de te verdelen €10.000,- is er maar liefst €88,- ten goede gekomen aan de ijsclub. Ondanks dat dit in verhouding tot het te verdelen bedrag, niet zoveel is, zijn we er blij mee!

Afgelopen jaar hebben we de noodverlichting in de kantine vervangen voor nieuwe noodverlichting. Deze voldoet aan de huidige eisen, blijft langer branden na afsluiten stroom en geeft ook meer licht (dat is praktisch als je in de avond het pand verlaat). De bijdrage van de PLUS dekt deze kosten en geeft ons zelfs de mogelijkheid ook nog een nieuw armatuur boven de ingang op te hangen.

PLUS-Trommel, bedankt voor de actie en dat we deel konden nemen en natuurlijk bedankt aan iedereen die zijn boodschappenpunten gegund heeft aan de de IJsclub!