Ledenvergadering unaniem, IJsclub gaat goed!

Dinsdag 16 november was het weer zo ver. Ieder jaar eten we bitterballen in combinatie met het doornemen van de agenda. Ook dit jaar weer en dat was een zeer prettige bijeenkomst!

Korte grove samenvatting van de belangrijkste punten op de ledenvergadering:

• We hebben kunnen schaatsen ondanks de complexe organisatie rondom het heersende virus. Complimenten aan iedereen! Ook wanneer het dit jaar weer nodig gaat zijn, staan we gesteld.

• Groei van bijna 300 leden (stabiel betalingspercentage)

• Kascontrole akkoord met het boekjaar, financieel gezonde vereniging met potentie voor investeringen op de lange termijn

• Herverkiezing bestuur, Leo en Brent gaan nog 3jaar door en Floor Schipper is verkozen tot nieuw bestuurslid.

• Herinstallatie Technische Commissie. Afgevaardigde vanuit de commissie bij bestuursvergaderingen is JanCees Wolters.

• Tevreden over verhuur kantine aan JanieDogsupport

• Diverse grote investeringen gedaan aan terrein en gebouw ná ontvangst fondsgelden

• 12 ijscluppers gaan opleiding tot ijsmeester volgen

• 3 bestuursleden gaan opleiding sociale hygiëne volgen

• ZomerBBQ doen we volgend jaar weer (mits we hebben kunnen schaatsen)

Kortom een super jaar en veel energie om er ook de komende jaren een succes van te maken!