De krabbelbaan gaat open!

Op woensdag 10 februari zal de krabbelbaan geopend zijn. De baan ligt er goed bij, de vrijwilligers zijn er klaar voor, jij ook?

Er is de laatste dagen hard gewerkt. Hierdoor kan de krabbelaan op woensdag 10 februari open. Door Covid-19 is de baan alleen geopend voor leden die een tijdslot gereserveerd hebben. Heb je dit nog niet gedaan? Klik dan hier !

De 400-meterbaan

Met man en macht wordt er gewerkt om ook de 400 meterbaan te openen. Boeken voor een tijdslot is nu ook mogelijk op onze site. Naar alle waarschijnlijkheid is de gehele baan vanaf donderdag geopend. Voor reserveren 400 meterbaan klikt u hier!

Covid-19

We kunnen open, maar alleen als iedereen zich aan de coronamaatregelen houdt. Dat betekend dat de baan helaas niet geopend is voor toeschouwers en alle bezoekers de schaatssport actief moeten beoefenen.

Heb je vragen, stel deze gerust aan de vrijwilligers die zullen toezien op naleven van de regels. Óf bekijk ons protocol op de website.